piątek, 18 października 2013

Janovelove

Wracamy po długiej przerwie. :)
Matkę dopadła jesienna depresja, obraziłam się na aparat po kilku nieudanych wyjściach, obraziłam się na tę pogodę i konieczne zakładanie kurtek, było kilka dni kiedy najchętniej zrobiłoby się kokon z koca i przeleżało oglądając seriale z kubkiem kakao. Zebrałam się do kupy i wszystko na to wskazuje, że po mojej malej burzy wyszło słońce - wracamy z wielkim zapałem :)
Wychodzą nam nieszczęsne czwórki, dają o sobie znać szczególnie nocą, więc w połowie przypominam zombie. Dla Jasia i tak najważniejsze liście - są?są! bidonik jest? jest! buła jest?jest! Można iść wszędzie. A Ty Matko odeśpisz za 15 lat (o ile po nocy nie będziesz pomagać w lekcjach albo odbierać od kolegi :))
Synio mój jedyny spisał się na medal przed obiektywem cudownej Pauliny <3. Pani fotograf miała siłę ganiać małego Robaka przez 2 godziny! Podziwiam! :) No i zazdroszczę trochę, bo mamusi pozować nie chce :)
W stylóweczce nasz ulubiony grubaśny sweter. Pasuje do wszystkiego, ma drewniane guziczki -uwielbiam! Teraz szukam czegoś dla siebie w tym stylu, zazdroszczę Jasiulkowi :) Połączyłam go z idealnie skrojonymi jeansami. Kolor spodni w 100% nasz, najprostszy fason, czyli bez zbędnych wymysłów i tak jak lubimy. Dodatkiem jest chusta żeby set nie był ''zwyklakiem'' - dział dziewczynki, ale nam bardzo pasuje :) Kamizelki w takim kolorze bardzo nam brakowało-znaleziona perełka.









Jaś ubrany:
Sweter-Newbie by Kappahl
Spodnie-Zara (%%)
Buty-Zara
Chusta-Zara
Kamizelka-Early Days (sh)

Foto-Paulina Gołębiewska :*

8 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjecie bombowe. Czaruje Jasio oczami. Piekny kolor!
    Nie wiem jak to jest ale moj syn tez chetniej pozuje przed prawie obcymi osobami niz wlasna matka :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny Jasio i piękna Mama :* pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. No przeciez... jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziutko,najpiękniejsza fotka z bidonem minka miesiąca ;))) i mama jaka laska!!! a ja się obrażam na mamę za tą nieobecność! wracamy,wracamy ,my tu tęsknimy <3 buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio mało nam się gada Kochana! Widzę Cię na fb na wieczorne rozmowy! :****

      Usuń