środa, 2 października 2013

Razem.

Witamy!
Dawno się nie pojawialiśmy. Do naszej szafy zawitało dużo nowości, między innymi Mini Rodiniowe liski, które niedługo pokażemy na blogu :) Jesienna garderoba (oczywiście Janowa:)) ciągle się powiększa, chociaż przy każdych zakupach internetowych mówię sobie "DOŚĆ!" Na oku mam kolejne must have'y m.in Moon Boots w wersji mini, kolor stoi pod znakiem zapytania, uzależniony jest od koloru kombinezonu. Co do kombinezonu-nic mi się nie podoba, w zeszlym roku niechodzący maluch był mniej wymagający i misiowe ubranko dało radę. Teraz? Brak planu. Jedno czy dwuczęściowy? W większości sieciówki chyba wogóle nic nie wypuściły, e-sklepy mają ceny z kosmosu. Szaleństwo :)
Postu miało nie być, bo stylizacji nie było :) Zabrałam aparat bez przekonania czy wogóle coś będziemy focić. Dziś nie musiałam występować w roli fotografa. Thanks God, wreszcie mam zdjęcie z własnym dzieckiem! :) 
Stylizacja J to zeszłoroczny płaszczyk. Wewnętrzny suwak już ciężko się zapina, więc idzie na sprzedaż. Dziś w całym szale spacerowym przycięliśmy bródkę i łzy się polały. Zdecydowanie jest za mały :) 
Musztardówki to zakup na Dzień Chłopaka :) Szukałam i znalazlam! W dodatku za super niską cenę :) 
Czapa a'la Mini Rodini, nasza perełka Kappahlowa. Widzę, że Jaś z niej wyrasta, ale strasznie ciężko się z nią rozstać...










Jaś ubrany:
Kurtka-George
Bluzka-SH
Spodnie-H&M
Buty-Zara
Czapka-Newbie by Kappahl

7 komentarzy:

  1. piękni jesteście ! :)) świetne te spodnie Jana a z czapą też byłoby mi ciężko się rozstać i wiesz,że myślałam,ze to mini rodini hehe ;))) miałam prosic o więcej fotek płaszczyka Twojego a tutaj przy okazji mogę pooglądać i chyba się skuszę ;) ale u Was zimniutko co ? tak poubierani cieplutko, a kombinezony mi też się nie podobają te w naszym przedziale cenowym . Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam Wasze fotki i zazdroszczę tych szortów Oliemu, a Tobie gołych nóg! :))Miałyśmy złożyć się na jeden kombinezon! Może pandzia Mini Rodiniowa?
      Buźka!! :*

      Usuń
    2. oki,pod warunkiem,że przyjezdzasz do uk ! buziaki :**

      Usuń
  2. Ślicznie razem wyglądacie, spodenki Jasia miodzio.Co do kombinezonu,polecam Kappahl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas Kappahlu jeszcze nic się nie pojawiło.. :( ciągle czekamy :)

      Usuń
  3. Płaszczyk juniora super :) Ale jeśli faktycznie krzywdzący, jak nic trzeba sprzedac :)
    Ostatnie foto jest słodkie :)
    Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń