środa, 18 września 2013

Chmurzy się :)

Hej :)

Pogoda znowu nas nie rozpieściła. Ba...Mogłam się tego spodziewać-przesiedzieliśmy dwa dni w domu, a teraz dopadło nas przeziębienie. Cierpi Jaś, ja razem z nim chociaż choroba mnie oszczędziła. Nosek zapchany, oczka smutne, maruda... Ratujemy się jak możemy, a nasz numer jeden to olejek Olbas. Damy radę, mam kilka zaległych stylizacji więc Jan trochę odpocznie od biegającej za nim z aparatem matki wariatki :)
Dziś przed południem udało nam się uchwycić to o czym marzyłam-nasz nowy nabytek Luna Hood. Nie było do końca tak jak zaplanowałam, przed samymi zdjęciami Jaś zarządał wody zalewając się przy tym pod szyją. Wyszło jak wyszło, ale na spacery w samej bluzie się nie zapowiada więc publikujemy co mamy :)
Przeszukałam wszystkie polskie strony by znaleźć rozmiar "2" długi czas bezskutecznie. Uratował mnie fanpage Kids on the moon pisząc, że są ciągle u nich dostępne. Świetnie, zamówiona od razu :) Warta każdej złotówki, perełka w naszej szafie. Materiał mięciutki i ciepły, fason niespotykany, ale Jan wygląda w nim świetnie. Chmurki idealne do pogody i nastroju.
Dołu dziecięcym fashionistkom przedstawiać nie trzeba Niesłodkie legginsy :) Jak narazie posiadamy tylko chmurzastą wersję long. Pasują do wielu z naszych ubrań, przygotowane mam zdjęcia w wydaniu bardziej ''eleganckim''.
Buty założone ostatni raz-zmarzły nam stópki. Łup wyprzedażowy from Zara, używane jeszcze do siedzenia w wózlu :)
Jeśli ktoś z Was posiada jakieś super sprawdzone sposoby na przeziębienie u Malucha-chętnie odgapię :) U nas póki co pokojowa parówka z Olbasu, Sterimar do noska i odciąganie Fridą (znienawidzoną przez J :)) Trzymajcie kciuki za dzisiejszą noc :*








Jan ubrany:
Bluza-Luna Hood od Kids on the moon
Leggi-Nosweet
Buty-Zara

7 komentarzy:

  1. świetna ta bluza ! a leggi to są longi ? myslalam,ze 3/4 ciekawe jakby wygladaly na moim chudzielcu . Jasio cudny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, longi ;) są b.długie ale też b.szczupłe :)
      buzi dla Oliego :*

      Usuń
  2. świetna ta bluza!!!!! bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mały jest przepięknie ubrany! a buciki są superowe!:)

    OdpowiedzUsuń