sobota, 21 września 2013

Number one.

Jesteśmy! 
Jasiulek zdrowy, mama dwa razy gorzej. Taki bilans :) Ciężko mi nawet myśli zebrać, więc jeśli post będzie ciężki w czytaniu-wybaczcie.
Miałam zabrać się za niego wczoraj, jednak wieczorem zupełnie mnie rozłożyło. 
Najważniejsza w całej stylizacji-spersonalizowana bluza. Znaleziona na fanpage'u facebookowym. Cudeńko :) Świetnie wykonana, do tego napis wzbudza ogólne zainteresowanie (skąd, za ile, a jakie rozmiary?:)). Nie ma co ukrywać, jest boska. W kolorach można trochę powybrzydzać, w napisach także. Wybieracie numer, napis i za kilka dni bluza jest Wasza. Ja jestem zachwycona i z ręką na sercu polecam wspaniałą SHOOT,girl :) 
Spodnie-kolejna odsłona naszej szelkowej kolekcji. Te pasują do wszystkiego, wielki plus za gumki w szelkach, których w końcu nie trzeba regulować. 
Fullcap kupiony bez przekonania, noszony bardzo rzadko. Pewnie pojawiałby się częściej gdyby Jaś ponosił go dłużej niż 2 minuty. :)
Buty kupione wiosną, super wygodne w zakładaniu, bo na nasze serdelkowe stopki mało co pasuje. Stawiam, że założone ostatni raz, bo trochę ciężko nogę już włożyć. 
Kamizelka, kolekcja tegoroczna. Kupiona także bez przekonania, ale jakąś musi przecież mieć. Kolor ani żółty, ani musztardowy. 








Jan ubrany:
Bluza-SHOOT,girl
Kamizelka-Zara
Spodnie-Zara
Buty-Zara
Fullcap-H&M

13 komentarzy:

  1. Mamy te same spodnie, kamizelke i czapkę też ;P Teraz widocznie czas na bluzę :D
    Matko Jaśkowa nie ma co, dobry masz gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie już widziałam u Was ostatnio :)) A bluzę kupujcie, bo jest extra! :)

      Usuń
  2. bluza boska ! tez chcemy;d
    aaa full cap tez mamy i tez jakos malo nosimy ;) i kamizelke dorwalam z poprzedniej kolekcji identyczna z kapturkiem i futerkiem;)

    Jasio buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna "stylówa" ;)

    pozdrawiam! :)
    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam STANOWCZO powiedzieć, że właśnie ta kamizelka najbardziej nam się podoba! :-)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas na www.tip-styl.blogspot.com
    Mama i Kalinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaś jest świetny!!!! Wygląda czadowo:) Bluza jest świetna, też się nad nią zastanawiam dla moich dzieciaczków:)

    pozdrawiamy i na pewno będziemy zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszamy :) a co do bluzy-nie ma co się wahać ;)

      Usuń
  6. Jaś jest CUDny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :* nieskromnie się zgodzę ;)

      Usuń
    2. super stylizacja, bluzę znamy i ....nie do końca polecamy tomaszki.blogspot.com

      Usuń
  7. Zachorowałam na tą kamizelkę :) jest super , szukam takiej dla mojego synka ale nie mogę znaleźć nigdzie :( Jaki macie rozmiar?

    OdpowiedzUsuń